وکلای عدل آفرینان آرمان

ساخت وبلاگ

نکاتی که در انتخاب وکیل حقوقی باید بدانید

نکته اول این که حتی در صورتی که نمی‌خواهید هزینه‌ای برای وکیل داشتن بپردازید، بهتر است حداقل با یک وکیل حقوقی مشورت کنید. همچنین اگر نیاز به وکیل دارید اما قادر به پرداخت هزینه نیستید، می‌توانید درخواست وکیل تسخیری یا معاضدتی بنمایید و تا زمانی که نتوانید حق‌الوکاله را پرداخت کنید، از شما به صورت رایگان و با معرفی کانون وکلا یا مرکز مشاوران حمایت خواهند کرد.

نکته‌ی دوم این است که وکالت در جامعه‌ی کنونی و دادگستری فعلی حرفه‌ای بسیار سخت و نیازمند تلاش و تمرکز بالاست. در انتخاب وکیل خود دقت کنید اما پس از آنکه به او اعتماد کردید، دیگر به هر بهانه‌ای در کار او مانع ایجاد نکنید. یکی از انواع این موانع می‌تواند عدم پرداخت هزینه‌های مربوط به دادرسی و سفرهای مورد نیاز یا کارشناس یا… باشد و همین‌طور در پرداخت حق‌الوکاله هم خوش‌قول باشید و به عهد خود عمل کنید. 

 

 

دیگر کلمات کلیدی:

مشاوره حقوقی

بهترین وکیل تهران

وکلای برتر تهران

وکیل در تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل طلاق

بهترین وکیل خانواده

 

وکلای عدل آفرینان آرمان...
ما را در سایت وکلای عدل آفرینان آرمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : adlafarinan adlafarinanarman بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 17:58

وکیل ملکی | وکیل املاک

سوالات حقوقی املاک | سوالات ملکیوکیل ملکی

 

بهترین وکیل ملکی | بهترین وکیل ملکی تهران

دعاوی ملکی عنوانی است که به نوعی به موضوع املاک مربوط می شوند که در این مجموعه موضوعات بسیار متنوعی یافت می شود. از موضوعاتی مثل دعوای الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به ایفای تعهد، الزام به اخذ پایان کار، الزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی، خلع ید و تقسیم و افراز املاک مشاع گرفته تا دعاوی کیفری مثل فروش مال غیر، کلاهبرداری، جعل سند، تصرف عدوانی و ممانعت از حق، همه این موضوعات در دایره دعاوی ملکی جای می گیرند.

اعتبار کلام وکیل ملکی، نقطه قوت شخصیت او و تعیین کننده جایگاه او در جامعه است. بنابراین هر وکیل، زمانی که نظر کارشناسی خود را ابراز می کند، باید با اطمینان  لب به سخن بگشاید. اظهار نظرهای خام و بی مطالعه می تواند به مرور، وزن و ثقه کلام وکیل را کاهش دهد و این به معنای آغاز اول حرفه ای او خواهد بود. 

امروزه حاشیه ها و مشکلات ملکی یکی از بارزترین مشکلات جامعه و افراد محسوب می شود. چرا که این کار نیازمند طی کردن مراحل بسیار زیادی می باشد؛ بناربراین اگر فردی به تنهایی درگیر چنین مشکلاتی شود به دلیل پیچیدگی ها واهمیت موارد حقوقی آن ممکن است در طول مسیر دچار مشکلات زیادی شود و به دلیل آگاهی نداشتن از این موارد، روند پیگیری پرونده به طول انجامد. بهترین وکیل ملکی

وکلای عدل آفرینان آرمان...
ما را در سایت وکلای عدل آفرینان آرمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : adlafarinan adlafarinanarman بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 27 فروردين 1399 ساعت: 15:39